Przejdź do naszej propozycji dla hoteli chcących szlifować jakość w zakresie: recepcji, SPA, służby pięter, gastronomii i marketingu.
cel szkolenia:dostarczenie wiedzy i technik radzenia sobie w sytuacjach trudnych, rozwiązywania konfliktów występujących w kontakcie gościa z recepcją w sposób asertywny i wg zasad savoir-vivre. |
ramowy program:1. Savoir-vivre – estetyczny wymiar hotelarstwa 2. Inteligencja emocjonalna w obsłudze Klienta 3 .Pro aktywność jako technika radzenia sobie w sytuacjach trudnych 4. Zamiana tez reaktywnych na pro aktywne 5. Sposoby radzenia sobie z krytyką 6. Techniki rozwiązywania problemów, reklamacji i skarg 7. Lista zwrotów zakazanych w komunikacji z klientem 8. Zasady asertywnej odmowy 9. Typologia Klienta 10. Style komunikacji 11. Komunikacja w zależności od typu Klienta 12. Radzenie sobie ze stresem i gniewem innych osób |
korzyści dla uczestników:wzrost jakości Obsługi w hotelu i zadowolenia z wykonywanej pracy, zwiększenie pewności siebie, wzrost świadomości własnych umiejętności interpersonalnych |
|
do kogo jest skierowane:pracowników recepcji hotelu, concierge, pracowników recepcji spa |
|
czas trwania:2 dni |
Cel szkolenia:Jak zarządzany jest pierwszy kontakt telefoniczny lub mailowy z gościem? Jakie jest pierwsze wrażenie Klienta z kontaktu z działem rezerwacji, bądź recepcją? Co jeszcze możesz poprawić? Intensywna i oparta na przykładach nauka technik up - sellingu i cross - sellingu, doskonalenie technik sprzedaży przez telefon i w kontakcie osobistym |
Ramowy program:
1. Techniki dobrego sprzedawcy - czyli o sile nawyku i liczbach każdego sprzedawcy 2. Przebieg rozmowy handlowej i podstawowe zasady autprezentacji 3. Techniki zaawansowane czyli NLP i jezyk perswazji w sprzedaży 4. Techniki up-sellingu w Recepcji 5. Siła negocjacji – taktyki i wojny manipulacyjne 6. Mistrz sprzedaży – techniki sprzedaży aktywnej |
Korzyści dla uczestników:rozwój w zakresie technik sprzedaży sugestywnej, nauka elementów NLP i języka perswazji, sztuka autoprezentacji |
|
Do kogo jest skierowane:pracowników recepcji hotelu i recepcji SPA, agentów sprzedaży, pracowników rezerwacji |
|
Czas trwania:1 dzień |
Cel szkolenia:zwiększenie świadomości roli usługodawcy wśród personelu pięter, wprowadzenie standardów i procedur odnoszących się do zachowana, ubioru i kolejności sprzątania |
Ramowy program:1. Autoprezentacja – jak wyglądać i jak komunikować się z gościem? 2. Moje zachowanie w pokoju gościa i na piętrach 3. Współpraca pokojowych z recepcją – pranie i prasowanie, mini bary, informacje o zaginięciu przedmiotów z pokoju, wczesne i późne przyjazdy, nocny room service 4. Procedura sprzątania pokoju procedura sprzątania łazienki 5. Procedura sprzątania części wspólnych 6. Trudne tematy – co zrobić z przestawionym fotelem, co zrobić z pozostawionymi w pokoju, przedmiotami osobistymi gościa? 7. Sytuacje niebezpieczne – agresja, napad, pożar, kradzież 8. Case studies – doskonała służba pięter |
Korzyści dla uczestników:zwiększenie pewności siebie, poznanie zasad zachowania w określonych sytuacjach na piętrach, standaryzacja pracy – poznanie zasad sprzątania i przygotowania pokoi, kształtowanie umiejętności zachowania w sytuacjach trudnych – osobiste propozycje, gość oskarżający o kradzież itp. |
|
Do kogo jest skierowane:personel i kierownictwo housekeepingu |
|
Czas trwania:1 dzień |
Cel szkolenia:Standaryzacja pracy gastronomii i podniesienie kompetencji pracowników. |
Ramowy program:1. Dlaczego jedne restauracje są świetne, a inne tylko dobre? Cztery nogi sukcesu restauracji; obsługa, jedzenie, wystrój, atmosfera. 2. Spełnianie oczekiwań gości a tworzenie nowego wymiaru serwisu w gastronomii – gdzie chcesz być? 3. Element savoir-vivre powitanie, przyjęcie, obsługa, pożegnanie – omówienie I ćwiczenia każdego z etapów 4. Nigdy nie ma drugiego pierwszego wrażenia czyli o mowie ciała, gestach i słowach – scen- 5. Zasada koła zębatego – praca w zespole – warunek sine qua non w gastronomii 6. Sugestywna sprzedaż w restauracji czyli jak zwiększyć każdy rachunek I zadowolenie goś- cia 7. Dochodowość dzialalności gastornomicznej - Food cost, Beverage cost – podstawy kosz- 8. Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych. Trudny gość, reklamacje, żądania rabatów. 9. Obsługa a’la carte. Podstawy, wyższa szkoła jazdy I trendy. 10.Organizacja przyjęć okolicznościowych, imprezy integracyjne, konferencje – inny rodzaj usług gastronomicznych. 11.Serwis wina - jestem kelnerem, jestem barmanem, jestem somelierem. |
Korzyści dla uczestników:poprawa jakości serwisu, nauka savoir-vivre (kolejność serowania, organizacja przyjęć VIP, psytuacje kryzysowe), rozwój umiejętności interpersonalnych |
|
Do kogo jest skierowane:pracownicy działu gastronomii |
|
Czas trwania:2 dni |
Cel szkolenia:stworzenie unikalnej jakości na poziomie obsługi SPA, wprowadzenie elementów sprzedaży sugestywnej, poznanie subtelności kreowania holistycznej atmosfery obsługi gościa w SPA |
Ramowy program:1. Kultura osobista jako podstawa doskonałej Obsługi Klienta 2. Zasady etyki Spa na świecie 3. Autoprezentacja – elementy budowy wizerunku osobistego 4. Rytuał Obsługi w SPA – procedura przyjęcia gościa 5. Budowa menu SPA 6. Konstrukcja wyróżniających pakietów SPA 7. Budowanie przewagi konkurencyjnej twojego SPA 8. SPA na stronie internetowej hotelu 9. Skuteczny Marketing usług SPA, dodatkowy moduł: cross - selling 10. Case studies– porównanie do najlepszych praktyk w Polsce i na świecie |
Korzyści dla uczestników:poznanie zasad funkcjonowania najlepszych SPA na świecie, przemodelowanie podejścia do konstrukcji SPA menu, inspirujące do samodoskonalenia, nowe szkolenie dla stawiających wysoko poprzeczkę, dedykowanych hoteli SPA. |
|
Do kogo jest skierowane:personel i kierownictwo SPA, właściciele obiektów SPA |
|
Czas trwania:1 dzień |
Cel szkolenia:
|
Ramowy program:
3.1.Procedury dotyczące awarii technicznych, np.: 3.1.1.Awaria sieci komputerowej 3.1.2. Długa przerwa w dostawie prądu 3.2 Procedury dotyczące ludzi – gości, pracowników, podwykonawców, np.: 3.2.1. Zaginięcie dziecka 3.2.2. Zgon 3.3. Procedury dotyczące branży/środowiska, np.: 3.3.1. Zatrucie środowiska naturalnego 3.3.2. Pożar
|
Korzyści dla uczestników:zwiększenie pewności siebie w sytuacjach kryzysowych |
|
Do kogo jest skierowane:ZALECANE: Kadra zarządzająca, kierownicy liniowi, pracownicy recepcji i służby pięter, pracownicy SPA, służby techniczne i informatyczne OPCJONALNIE: pracownicy gastronomii i kuchni |
|
Czas trwania:1 dzień |
© all rights reserved Hotel Zone // Projekt i realizacja: strony internetowe NET-atak.pl