Przejdź na stronę jakości, która zachwyca klientów, sprawdź naszą propozycję zakresu ksiąg standardów i jakości twojego hotelu.
cel szkolenia:Szkolenie ma charakter konsultacji i skierowane jest do właścicieli i managerów zarządzających restauracjami. Z każdą z powyższych osób trener pracuje indywidualnie, dostosowując szczegółowy zakres szkolenia do nabytego wcześniej doświadczenia osoby zarządzającej. Szkolenie przeprowadzane jest przez trenerów z kilkuletnim doświadczeniem w gastronomii hotelowej. |
ramowy program:1. Zarządzanie czasem pracy personelu, 2. Zachowanie w sytuacjach wyjątkowych, 3. Poprawność kalkulacji cen, 4. Uzgodnienie sprzedaży – formy płatności, 5. Analiza operacji ujemnych, 6. Analiza poprawności cen, 7. Kontrola sprzedaży i analiza zużycia materiałów i surowców, 8. naliza procesu zakupowego, 9. Zarządzanie stanami magazynowymi 10. Zarządzanie kosztami. |
korzyści dal uczestników:
- Szybka diagnoza dotycząca obszarów (produkcja kuchenna, sprzedaż) wymagających poprawy - oparta o wywiad z pracownikami, badanie próbek oraz obserwacje trenera,
|
|
do kogojest skierowane:Manager restauracji, właściciel restauracji
|
|
czas trwania:Panel szkoleniowy trwa 2 dni, codziennie od 6 do 8 h w zależności od poziomu doświadczenia i znajomości branży. |
© all rights reserved Hotel Zone // Projekt i realizacja: strony internetowe NET-atak.pl